روزنوشته های یک طلبه

امید است در سایه امام زمان ، سهم کوچکی از تبلیغ دین در فضای گسترده مجازی داشته باشم.

روزنوشته های یک طلبه

امید است در سایه امام زمان ، سهم کوچکی از تبلیغ دین در فضای گسترده مجازی داشته باشم.

آموزش سخنرانی ، فن بیان و خطابه ، متن سخنرانی های اساتید و خطاب ، سخنرانی روشمند دسته بندی شده ، دروس متداول حوزه و...

طلبه

سلام

نوروز 1394 مبارک

امیدوارم نوروز فاطمی خوبی داشته باشید و البته امیدوارم نوروز ، شروع یه سال خوب خوب باشه واسه همتون.

امروز 8 فروزدین 1393 هست ، من هم یک طلبه ، طلبه ای که دوست داره با جوون ها باشه ، جوون های عزیز ، با هر سلیقه و تیپی، با هر فکری، با هر شغلی ، با هر علایقی....

دوست دارم با هم صحبت کنیم ، من سوال کنم و شما جواب بدید....

و البته شما هم سوال کنید و من اگه تونستم جواب بدم....

صحبت هامون می تونه پیرامون هر چیزی که مرتبط با حوزه و دین و علم دین و... باشه

از خداوند می خوام ان شاءالله تواین راه کمکم کنه

منتظر نظر های زیباتون هستم

و من الله التوفیق

امضا : طلبه


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی